Vi holder dig løbende informeret

Vi samarbejder med Philips om en løsning. Vi kan på nuværende tidspunkt ikke sige noget om tidshorisont eller de konkrete løsninger, men vi holder dig løbende informeret og vil kontakte dig, så snart vi har en konkret løsning.

Da det drejer sig om rigtig meget apparatur og mange brugere, skal du forvente ventetid. Vi gør alt for at kontakte dig så hurtigt, vi kan og håber på din forståelse.

Registrer dit apparat på Philips hjemmeside

Philips opfordrer til, at du registrerer dit apparat på Philips hjemmeside.

Registreringen skal ske på følgende link:

Ved behov for hjælp kan Philips kontaktes på:

  • Tlf. 8025 4245

Såfremt du ikke har mulighed for at foretage en sådan registrering, bedes du kontakte Respirationscenter Vest, som kan hjælpe dig med at foretage registreringen af apparatet for dig.

Find kontaktoplysninger på Respirationscenter Vest:

På den måde sikrer vi et tæt samarbejde med Philips i forhold til de løsninger, vi forventer bliver implementeret i den kommende periode.

Berørte apparater omfattet af fejlmelding fra Philips Respironics kan ses nederst i brevet.

Yderligere information

For løbende og yderligere information henvises der til Philips' hjemmeside på følgende link:

Berørte apparater omfattet af fejlmelding

SystemOne C-serien ASV, S/T, AVAPS

SystemOne_billede 1.png

SystemOne (Q-serien) ASV, S/T, AVAPS

SystemOne_billede 2.png

DreamStation CPAP, Auto CPAP, BiPAP

SystemOne_billede 3.png

REMStar SE Auto CPAP

SystemOne_billede 4.png

Trilogy 100 Ventilator

SystemOne_billede 5.png