Velkommen som ny vikar i Afløserkontoret.

For at du kan komme godt i gang med at være vikar i Afløserkontoret, har vi samlet alle de nødvendige oplysninger til dig.

Her finder du hjælp til, hvorledes du kommer på de forskellige it-systemer.

Du får et regions-id, når du bliver ansat i Afløserkontoret. 
Det giver dig adgang til Regionens it-systemer.

Dit regions-id og vejledning til, hvorledes du sætter din personlige adgangskode, bliver sendt til dig via e-Boks.

 

Log på første gang

Første gang du logger på regionens systemer skal du gøre det fra en computer i regionen.

Brugernavn: dit regionsid
Adgangskode: Du har tre muligheder for at sætte din adgangskode

1. Du skal bruge dit NemID. Første gang du kommer på arbejde, skal du bede en kollega åbne en computer. Herefter logger du på http://bsk.rm.dk/ili og følger vejledningen.

2. Du kan få en kollega til at bestille en midlertidig adgangskode første gang du kommer på arbejde via "Kollegaløsningen"

3. Du kan komme ind på vores kontor og benytte en computer til at sætte adgangskoden (hverdage kl. 8-14).

Hvis du allerede er ansat i regionen og har en selvvalgt adgangskode, kan du logge direkte på regionens it systemer, med den kode du kender.

 

Log på regionens it-systemer 


Outlook

Din arbejdsmail i Region Midtjylland

 

E-læring
Her finder du hjælp til, hvordan du logger på e-læring, og hvor du finder kurserne

 

Vikarbooking
Her indgiver du vagtønsker (OBS se særskilt kode hertil sendt til dig på mail)

 

e-Dok
Hvor du finder politikker, retningslinjer og instrukser for hele regionen

 

Obligatoriske kurser

Som vikar skal du også gennemføre certificeringskurser. Dette er obligatorisk og afhængig af faggruppe. Her ser du hvilke der er relevante for dig
Obligatoriske kurser