Uddannelse og Arbejdsmiljø varetager opgaver vedrørende:

  • Organisationsudvikling, understøttelse af processser, omstrukturering og reorganisering m.v.
  • TULE (Trivselsundersøgelse og ledelses evaluering)  
  • Strategi for og planlægning af kompetenceudvikling
  • Planlægning af lokale kurser og temadage, center-/afdelingsledelsesseminarer 
  • Lederudvikling, ledersparring og coaching
  • Introduktion af nyansatte
  • Administration af centrale uddannelsesmidler
  • Koordinering og planlægning af hospitalets uddannelsesforpligtelser både vedr. erhvervsuddannelserne samt de mellemlange videregående uddannelser
  • Sagsbehandling vedrørende henvendelser fra erhvervsskoler, Via University College, Region Midtjylland m.fl.
  • Evaluering af og opfølgning på hospitalets tilrettelæggelse af uddannelsesforløb
  • Arbejdsmiljørådgivning af ledere, MED-udvalg og arbejdsmiljøgrupper

Som ansat kan du læse mere om arbejdsmiljø på AUH's intranet.